loading...
چت روم - گل یخ
سایه بازدید : 66 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

 

وقتی خودمو تووی آینه نگاه کردم اتفاق تازه ای رو ندیدم ، حتی دیگه اون تارِ موی سفید هم به چشم

نمی اومد .


با اینکه برام خیلی مهم بود اما دیگه بهش اهمیتی نمی دادم ؛ یخورده شالمو جلوتر کشیدم و دستمو

گذاشتم روی صندلی و آینه رو گذاشتم تووی جیبِ سمتِ راستِ مانتوم ؛ تازه


دوباره یادم افتاده بود که من فقط نوزده سال دارم .

 

من فکر میکنم که فضای سبز بیمارستان خیلی حالش با بقیه ی جاها فرق میکنه یعنی اینجا آدم حسِ

خوبی نداره . به آسمون نگاهی کردم ؛ می دونستم که حواسم پرت نیست و خدا هم میدونه چِمِه . . .


همینکه پا شدم تا برم پیرمردی که کمی دورتر از من روی ویلچر نشسته بود با صدای بلند گفت : یه

کمکی بهم میکنی جوون ؟


گفتم: من . . . ؟! با منی؟!


گفت: آره ؛ مگه غیر از من و شما اینجا جوونی هست ؟


گفتم نه و کیفمو برداشتم و رفتم سمتش که بهم گفت : اسمت چیه ؟


گفتم پرینازم پدر جان .


گفت: پریناز جان منو تا درِ اورژانس همراهی میکنی عزیزم .


راستش نمی خواستم بپرسم دردت چیه و واسه چی اینجایی ؟ که خودش همینطور که میرفتیم گفت :


چیزِ زیادی ازش نخواسته بودم ، فقط گفتم حداقل ماهی یکبار بیا به دیدنم تا من کمتر بیام اینجا .


خودش هم یادش نرفته که وقتی هم سنِ تو بود هروقت بهش یه شاخه گل هدیه می دادم بهم لبخند

میزد؛
دخترمو میگم . . .


آخه میدونی؟! هروقت دلم زیادی میگیره یه سکته ای میزنم و میام اینجا ؛ دیدی قربونت برم ؟! من هیچ

چیزیم نیست.


گفتم آره خب شما که از منم سالم تری.


جلوی در که رسیدیم گفتم خودتون میتونید برید داخل ؟ گفت : آره دستت دردنکنه این هم ماله تو


و یه شاخه گل قرمز از کتش درآورد و داد به من . . .


من هم لبخند زدم و اون هم آروم آروم رفت .


توو خودم بودم که مامانم اومد و گفت : خدارو شکر دختر حالِ بابات خوبه ؛ چند روز دیگه هم به امید خدا

مرخصه .


به آسمون نگاه کردم و گفتم خدایا ممنونم که حواست بهم هست و از اون لبخند قشنگا زدمو گلِ تووی

دستمو بو کشیدم . . .


مامان گفت : حالا این گل چیه پریناز؟


گفتم: این . . . ؟!


داستانش مفصله مامان . . .

 

 

******

 

   شبکه اجتماعی گل یخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گل یخ هنگامی پا به عرصه رقابت نهاد که حتی کسی فکرش را هم نمی کرد که بتواند موفقیت خود را تضمین کند.مجموعه گل یخ در طی چند ماه آنچنان پیشرفت کرد که توانست به پای بسیاری از رقبای خویش برسد. و در حال حاضر توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب نماید. " با ارزوی موفقیت شما و سربلندی گل یخ "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,289
  • بازدید ماه : 2,289
  • بازدید سال : 39,953
  • بازدید کلی : 66,828